یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
مقاومت

حوزه/ خواجه‌ای گفت: پویش مردمی «نصر مقاومت» به‌منظور حمایت از مردم مظلوم لبنان در یک هزار و ۶۳ کانون‌ فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، اسلام خواجه‌ای سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پویش مردمی «نصر مقاومت» به‌منظور حمایت از مردم مظلوم لبنان در یک هزار و ۶۳ کانون‌ فرهنگی هنری مساجد این استان آغاز شد.

وی افزود: این پویش مردمی که به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت برپاشده، در راستای عمل به حکم قطعی و شرعی رهبر معظم انقلاب در خصوص واجب شمردن حمایت از مردم لبنان و حزب الله سرافراز در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: در این پویش سراسری کانون‌های مساجد هرمزگان با برپایی موکب در محوطه بیرونی مسجد اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در بخش نقدی و غیرنقدی خواهند کرد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان، ابراز کرد: مردم و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۰۸۳۳-۵۹۷۲-۱۰۱۲-۵۸۹۲ و یا شماره حساب ۵۶۱۸۲۲۲۲۲۲۱۲ و یا شماره شبا ir۷۱۰۱۵۰۰۰۰۰۰۰۵۶۱۸۲۲۲۲۲۲۱۲ به نام ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت واریز کنند.

خواجه‌ای یادآور شد: توزیع پوستر شهید حسن نصرالله، برپایی مراسم‌های گرامیداشت و دعا برای پیروزی مردم غزه و لبنان از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در قالب این پویش است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha